środa, 15 sierpnia 2012

7/8 niemieckiej obcisłości

Będąc w Niemczech zauważyłam, że dziewczyny stawiają na wygodę i obcisłość. Zwykły top bez nadruków zestawiają z jasnymi jeansami i balerinami, rzadziej trampkami. Oczywiście nie znaczy to, że wszystkie się tak ubierają. Widziałam też dużo sportowych outfitów i gotyckich stylizacji. Moją uwagę przykuła też miłość niemieckich dziewczyn do spodni 7/8. Niemki, o dziwo, są bardzo szczupłe i wiele dziewcząt ma długie nogi, więc tak optycznie skracające nogi spodnie nie są im straszne. Niestety nie mam żadnego zdjęcia ,,obcisłej niemieckiej dziewczyny", ale za to dla przybliżenia pokażę Wam kilka zdjęć z lookbooka przypominających outfity dziewczyn z Niemiec.



 Opisywany przeze mnie styl sportowy.
 
 


Szorty pojawiały się też dość często, więc zasługują na małą wzmiankę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz