czwartek, 26 lipca 2012

1st post ;)

Tak na początek z angielskiego, żeby było fashion ;D Taaak... to jest blog o modzie, o mnie i o moich zainteresowaniach. Ale z naciskiem na modę. Pewnie zastanawiasz się dlaczego akurat nazwa Fashion Of Glasses. No tak. Żaden człowiek nie jest idealny i jakieś wady ma. A w moim przypadku to akurat oczy ( że tak sobie pozwolę powiedzieć ) nie nadążają za resztą mojego ciała i muszę nosić szkła korekcyjne inaczej mówiąc po prostu okulary. To jest połowa tytułu bloga. Fashion to dlatego, że jak wspomniałam wcześnie, blog jest o modzie. Czyli zagadka rozwiązana! Fajni z nas detektywi, nie? ;D
Dobra, już kończę mój smętny monolog . Za niedługo zbombarduję Cię masą moich pomysłów, przemyśleń i części mnie, którą chciałabym przed Tobą obnażyć. Spokojnie, nie będę się rozbierała :)
Miłego zatapiania się w moje myśli przelane na tego bloga!
<3

1 komentarz:

  1. To pierwszy komentarz na szczęście i rozpęd ;)

    OdpowiedzUsuń